Strony

piątek, 19 grudnia 2014

Święta w moim domu

Hej wszystkim. Chciałabym  Wam życzyć Wesołych Świąt, spełnienia marzeń i czego sobie tylko chcecie. Nie wiem jak wy,ale ja ostatni tydzień szkoły miałam dosyć luźny. Najstarsze klasy pisały próbne matury dzięki temu mieliśmy masę zastępstw.Wczoraj  miałam tylko trzy normalne lekcje i kolejne trzy to Wigilia klasowa. Natomiast w dzisiaj  miałam skrócone lekcje i skończyłam o 12.40 plus jasełka. Wrócę jeszcze na chwilę do Wigilii klasowej. Chcieliśmy, żeby nasza wigilia wyglądała trochę podobnie jak w naszych domach. Z tradycyjnych wigilijnych potraw była min.kutia,znalazły się też pierogi, sałatki oraz ciasta czy rogaliki. Rozdawaliśmy sobie na wzajem prezenty za mikołajki. Ja koleżance kupiłam żel pod prysznic z playboya,dezyderat również z playboya oraz lakier do paznokci.Sama dostałam dezodorant o kwiatowo-owocowym zapachu oraz bezbarwny lakier do paznokci. Wigilię klasową z moją klasą uważam jak najbardziej za udaną.Ja na wigilię klasową zrobiłam rogaliki z ciasta francuskiego z czekoladą. W moim domu natomiast ubiera się choinkę trzy dni przed Świętami (nie ma u mnie zwyczaju ubierania choinki na początku grudnia). Dawniej ja zajmowałam się dekorowaniem drzewka, natomiast teraz robię to z młodszym bratem. Pomagam w przygotowaniu potraw oraz robię jakąś sałatkę. Kiedy byłam małym dzieckiem robiłam sałatkę owocową.  W tym roku zrobiłam sałatkę Przed spożywaniem potraw w Wigilię oczywiście modlimy się. Następnie najmłodszy członek rodziny czyta fragmenty Pisma Świętego,dzielimy się opłatkiem.  Zostawiamy nakrycie dla niespodziewanego gościa. Na stole oczywiście znajdują się tradycyjne potrawy.  Reszty chyba nie muszę już pisać - wiadomo Święty Mikołaj dla dzieciaków prezenty,ciasta. 

 Jeszcze raz, życzę Wam Wesołych Świąt. To jest mój ostatni post w tym roku. Do zobaczenia w 2015 roku. Pozdrawiam Natalia.

19 komentarzy:

  1. U mnie nie było WIgilii klasowej, cóż - ogarnięta klasa. Ja uwielbiam piec ciasta na święta ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Mój blog - klik

    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jak tak na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę



    Na sam koniec chciałabym życzyć ci wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja już na święta upiekłam pierniczki, a zabieram się za całe mnóstwo innych ciast^^
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie Wigilia klasowa była szalona..
    -----------------------------------
    Proszę o kliknięcie w link do bluzy :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/2014/12/15-12-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne włosy :)

    obs za obs? zacznij i daj znać u mnie to się odwdzięczę :) http://rosewithcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na święta dziś będę piec pierniczki ;)
    http://nicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja będę piekła pierniczki i babeczki. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post :)

    wesolych Swiat :*

    Zapraszam na nowy post : kasia-kate1.blogspot.co.uk
    ostatninalesnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione Wesołych ;D. Mam nadzieję, że święta były udane, z niecierpliwością czekam na kolejny post :) .

    Tymczasem ja zapraszam Cię na mój nowy blog z opowiadaniem, jest dopiero I rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ciekawy wygląd bloga :)
    U mnie wigilia klasowa była na słodko, bez żadnych (typowych) potraw wigilijnych.

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda święta już minęły,ale mam nadzieję że spędziłaś je równie dobrze jak ja :) Widzę podobnie spędzamy Wigilię :)

    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku :) :)

    Pytałaś o wspólną obs. Więc ja się zgadzam i już cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W naszej klasie wigilia klasowa była cudowna ♥ Ta atmosfera razem z całą klasą :)
    Ps. Zaobserwowałam,liczę na rewanż :)
    http://kinguniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mg się doczekać kolejnego postu :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego Nowego Roku 2015 ♥
    http://blog017.blogspot.com/2014/12/goodbye-2014-hello-2015.html
    Zapraszam na podsumowanie roku 2014 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym Ci życzyć Szczęśliwego Nowego Roku! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i odezwij się u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥MÓJ BLOG♥->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestes bardzo ładną osobą! Pozdrawiam!

    zapraszam do mnie: http://witamina1.blogspot.com/
    odwdzięczam się za kom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźniłam się i święta już dawno minęły ale dzięki ;-*

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.