Strony

czwartek, 1 stycznia 2015

2014/ 2015

Hej,na samym początku chciałabym wam życzyć szczęśliwego nowego roku. Dziś podsumuję ubiegły rok, podzielę się z wami moimi postanowieniami na ten rok oraz opowiedzieć o sylwestrze.
W tamtym roku spełniło się z moich największych marzeń - dokładnie rok temu. Byłam na koncercie mojej jednej z ulubionych piosenkarek Ewy Farnej. Wtedy zdałam sobie sprawę, że naprawdę miałam szczęście,bo był to jedyny koncert w tym województwie. Mówiąc ogólnie to był to dobry rok. Jak wiadomo mógłby być jeszcze lepszy poznałam sporo fajnych ludzi. Podjęłam trudną decyzję co do dalszej edukacji, jeżeli chodzi o profil. Miałam iść na inny,ale w ostatniej chwili zmieniłam decyzję. Jeżeli chcielibyście, żebym opowiedziała trochę o hotelarstwie to napiszcie pod tym postem. Jak wiadomo nie wiem wszystkiego, ponieważ uczę się dopiero kilka miesięcy. Chętnie podzielę się z wami natomiast wiedzą którą posiadam.
Postanowiłam w tym roku zrobić postanowienia noworoczne. W ubiegłych latach nie robiłam ich dosyć porządnie i nie trzymałam się tego niestety. Mam nadzieję,że w tym roku będzie inaczej. Pomyślałam,że podzielę się nimi z z wami.
1. Więcej ćwiczyć niż w tamtym roku - moim zdaniem warto dbać o formę i później cieszyć się elektami ciężkiej pracy
2. Więcej motywacji,wiary w siebie - tego brakowało mi zdecydowanie w tamtym roku
3.Uczyć się jeszcze więcej języka angielskiego - nie jestem bardzo dobra z tego języka dlatego chcę się jeszcze więcej uczyć, jak wiadomo angielski wszędzie jest potrzebny na hotelarstwie szczególnie
4. Zrobić prawo jazdy (?) - to pozostawiam pod wielkim znakiem zapytania, ponieważ osiemnaste urodziny mam dopiero na początku listopada i nie wiem,czy warto uczyć się zimą
5. Nie zaniedbywać bloga i pisać bardziej interesujące posty
Tegoroczne ostatnie sylwestra przed osiemnastką spędziłam niestety z rodziną. Miałam inne plany,ale nie wypaliły niestety w tym roku. Praktycznie nie miałyśmy z dziewczynami żadnego konkretnego planu, a jakoś chodzić bez konkretnego celu do rana mi się nie chciało. Zamiast tego miałam okazje zobaczyć jak mój brat cieszy się z balonów czy też z jakim zaciekawieniem ogląda petardy. Ja niestety nowy rok zaczęłam od przeziębienia. Do następnego postu cześć.
Taki prosty i szybki makijaż zrobiłam sobie na sylwestra.

30 komentarzy:

  1. Ja tez mam kilka postanowien, w ktorych mam nadzieje wytrwac :). Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny makijaż. Zaproponowałaś wspólną obserwacje, zacznij i napisz u mnie:)

    pola-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również szczęśliwego 2015!<3
    Obserwuję <3
    http://vision-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Życzę ci, żeby ten rok był lepszy od poprzedniego :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku !
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ambitne plany!
    Pisałaś u mnie o wspólnej obserwacji. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej ;)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie również życzę Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej!
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zyczę ci aby ten rok był lepszy od poprzedniego ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo ładne usta, takie pełne :)
    http://luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytrwałości w postanowieniach :)

    kadowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam zamiar uczyć się bardziej angielskiego, życzę powodzenia! :)

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna :* , u mnie pytalas sie o wspolna obserwacje no to obserwuje ;)

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w 2015 roku :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę ci wytrwałości w postanowieniach oraz szczęśliwego nowego roku <3
    Co powiesz na wspólną obserwację, ja już obserwuję
    A to jest mój blog:
    http://poloness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje plany sylwestrowe też zawsze na kilka dni przed ulegają zmianom. Co roku to samo! Poza tym chciałabym poczytać trochę o hotelarstwie, zawsze zastanawiało mnie, jakie macie zajęcia! Dodałam Cię więc do obserwowanych, żeby być na bieżąco i móc komentować twoje posty! Buziaczki! :)

    nienoniewierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za postanowienia :)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/2015/01/welcome-2015.html <-- skomentujesz? zależy mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj tak zdanie prawa jazdy, ja już nie mogę sie tego doczekać, ale zostało mi jeszcze 1,5 roku :C ♥
    Powodzenia w realizacji postanowień <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny makijaż ;) ogólnie blog też fajny.
    moze obserwacja za obserwację? :)
    patrycja0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zgodnie z umową zaczynam pierwsza obserwować :3 czekam na rewanż :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrego roku 2015 ! Powodzenia ;)

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaobserwowałam.Też spędzałam sylwestra z rodziną w domku na domówce,ponieważ byłam trochę przeziębiona.;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego co najlepsze :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też spędzałam sylwester z rodziną :) Pytałaś u mnie o wspólną obserwację :) Ja już teraz ty : http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądałaś. Może wspólna obserwacja? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia, ja bym chciała zacząć ćwiczyć ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznotka :)

    http://veronicanworld.blogspot.com/
    http://filmotekaveronican.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczęśliwego Nowego Roku ♥ Powodzenia w Blogowaniu ♥

    http://hopelessadventure.blogspot.com/
    Obserwuję, liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.