Strony

poniedziałek, 9 marca 2015

Marzenia

Cześć, trochę mnie tu nie było. Niestety miałam problem i internetem i musiałam się zająć innymi sprawami. Próbowałam usiąść i kilka razy napisać dla was sensowną notatkę, nawet to mi się nie udawało.
Każdy z nas ma marzenia te mniejsze jak i większe.Według słownika PWN marzenie to powstający w wyobraźni ciąg obrazów i myśli odzwierciedlających pragnienia, często nierealne,przedmiot pragnień i dążeń, ciąg myśli i wyobrażeń powstających podczas snu,pot. o czymś doskonałym..Szczerze to nie wierzyłam, że to czego chcę będzie w moim zasięgu. Moje pierwsze marzenie spełniło się pona rok temu .Były to najlepszy dzień w moim życiu. Bardzo się cieszyłam na koncert mojej wtedy ulubionej piosenkarce. To był jej pierwszy koncert w południowej części Polski.  Właściwie to ona sama jest dobrym przykładem na to, że warto walczyć. W wieku 12 lat wzięła udział w programie" Szansa na sukces ".  Wygrała go, oczywiście wcześniej pracowała na to co osiągnęła. Kilka lat później w wieku 16 lat wystąpiła w Opolu. I w tak młodym wieku wiele osiągnęła. Teraz ma 21 lat,a na swoim koncie wiele osiągnięć i płyt. Wszystko można zrobić wystarczy tylko chcieć.
1. Wystarczy tylko chcieć, żeby te marzenia się spełniły i dążyć do celu. "Marzenia zwykle się spełniają, ale nie tak i nie wtedy, kiedy tego pragniemy".
fot.tumblr

 2. Powinniśmy brać pod uwagę zdanie naszych bliskich. Niestety nie zawsze jest to dobrym rozwiązaniem.
fot.tumblr

3. Nikt za nas życia nie przeżyje. "Pamiętaj, wszystko jest możliwe! – Wczorajsze marzenia to dzisiejsza rzeczywistość"
fot.tumblr

4.  Nasze życie bez marzeń szarą, nudną rzeczywistością.
fot.tumblr

33 komentarze:

  1. Moim zdaniem najważniejsze, by swoje marzenia postawić jako cele i dążyć do nich.
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny - inspirujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post!
    Obserwuję, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że już jesteś + super post ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna notka! lubię takie motywacyjne :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    pozdrawiam cieplutko!<3
    http://lewcix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. Warto marzyć i dążyć do spełnienia marzeń! :)
    lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo motywujący post
    marzenia są ważną częścią naszego życia :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam kilka marzeń. Czasami bywa tak, że wmawiam sobie, że moje marzenia są idiotyczne i nie mam wcale. Ale czemu tak robię to nie wiem :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna notka tak jak cały blog :)
    zapraszam do mnie :)
    obserwuję
    www.patiblogpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne punkty:) Obserwuję : noamilandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo motywująca i lekka w czytaniu notka, dopełniona wesołymi zdjęciami ;]
    bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga, jest świetny!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, wszystko jest możliwe tylko trzeba w to wierzyć :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne porady, nie wszyscy dążą do marzeń, bo uważają, że są nierealne, ale kiedy tylko chcemy, możemy sprawić, aby stały się naszą rzeczywistością ;)
    super post!
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Realizuj marzenia, bo bez nich tak szaro człowiekowi. Masz marzenie - masz cel. Popatrz na mnie ... Coś mi się zamarzy, planuję sesję, szukam obsady (modelka, wizaż, stylista) i wykonuję zdjęcia :) Wtedy czuję się nieziemsko zadowolona :)
    Od dziś obserwuję Twój blog :) Pozdrawiam K.
    http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nadal wierze i dąże do tego by moje marzenia się spełniły ale jeszcze dużo pracy przede mną :)

    Obserwuje i licze na rewanż :)

    http://sonleszaharr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny post ^^ takim moim stałym marzeniem jest mieć własnego konia :)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaproponowałaś wspólną obserwację ;*
    Ja bardzo chętnie obserwuję blogi, więc za sekundkę zaobserwuję ^^
    Bardzo fajny i motywujący post, lubię takie czytać, pozdroo Mary Agnes
    http://maryagnesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jestem zdania "Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia" :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej, ja z chęcią będę tu zaglądać! :)
    U mnie nowy post o pielęgnacji cery wymagającej
    www.camesss.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super że spełniłaś już swoje jedno marzenie! Piękne cytaty :)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :')
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo inspirujące. :))
    Obserwuję!
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post :) Zaproponowałaś wspólną obserwację, ja już obserwuję :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, marzenia są najważniejsze w życiu. To one nas pchają do przodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja bardzo lubię cytat, że marzenia się nie spełniają, tylko się spełnią :) zawsze, gdy o nim pomyśle nastraja mnie pozytywnie :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  25. ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne inspiracje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy post, przede wszystkim trzeba w marzenia wierzyć, bo bez tego się nie spełnią! :) Zaproponowałaś wspólną obserwację, ja już. :)
    http://xshirox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. masz dar do pisania postów czekam na wieceej ;) obserwuje i licze na rewanz ;))
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tak marzenia są bardzo ważne w naszym życiu. Powinniśmy się nie poddawać i dążyć do ich spełnienia! ;)
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny mądry post. Ja staram się robić wszystko żeby spełniać moje marzenia.
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. masz świetny nagłówek
    pozdrawiamy :)
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super mądry post.
    Super nagłówek
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny i mądry post !
    Cudowny masz wygląd bloga.

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.