Strony

piątek, 15 maja 2015

Czego nauczyło mnie życie?

  Hej, na wstępie chciałabym przeprosić jeżeli pierwszy prawdziwy post o przemyśleniach nie będzie dokładnie dopracowany. Myślę, że każdy z nas uczył się pisać dobre notatki. Po nowej odsłonie bloga zamierzam pisać bardziej przemyślane posty.Ten post pojawia się trochę wcześniej niż to zaplanowałam. W sobotę idę na drugie urodziny mojej małej siostry ciotecznej. W niedziele mam natomiast komunię. Czy chcielibyście zobaczyć moją elegancką stylizację? Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jakieś zdjęcia - msza na dziesiątą.  Cały weekend mam zajęty, a jeszcze trzeba znaleźć czas na naukę, poprawianie ocen.
tumblr
 Pewnie w życiu zadajesz sobie milion pytań. Pomyśl teraz jakiego rodzaju pytania zadajesz właśnie najczęściej. Czy to pytania związane ze szkołą bądź pracą? Ja w tym roku skończę osiemnaście lat i zaczęłam się zastanawiać czego nauczyło mnie samo życie. Wiek w tym momencie zupełnie nie ma żadnego znaczenia. Każdy ma różne momenty w życiu i czegoś doświadczył. Nie ważne czy było to coś złego, dobrego.Ważne, że jesteś w stanie wyciągnąć wnioski z tego co robimy. Każdy człowiek nie jest idealny i popełnia błędy. Zawsze coś pojawia się w jakimś celu. Czasami nie możemy się z czymś pogodzić. Po, mimo to trzeba żyć dalej i dziękować, że to właśnie ja dostałam szansę. Wiele osób umiera, a na pewno chcieliby żyć. Jeżeli jest Ci ciężko z jakiegoś powodu to znajdź swój cel i dążyć do niego. Twoi bliscy mogą się z tym nie zgadzać, ale Ty wiesz co jest dla ciebie najlepsze. Nadszedł czas, żebym podzieliła się z wami moją listę.
 Czego nauczyło mnie życie?
 ✓ Nie warto udawać kogoś kim się nie jest. Jak chcesz coś zrobić "nie w twoim stylu" twoi znajomi uznają, że robisz to dla tzw. spamu.
✓ Tak jak już wspomniałam uczyć się na swoich własnych błędach.
✓ Nigdy nie mów nigdy. Z czasem możesz zmienić zdanie i np. zachowywać się zupełnie inaczej.
✓ Życie wcale nie jest takie złe jak się wydaje. Często tylko, spotykamy niewłaściwych ludzi na swojej drodze.
✓ Nie warto oceniać ludzi po wyglądzie. Często oceniamy ludzi,a nie wiemy kim są na prawdę.
 ✓ Nie warto się poddawać mimo przeciwności losu.
✓ Trzeba się cieszyć z tego co się ma.
 ✓ Warto łamać stereotypy.
✓ Trzeba się cieszyć każdym dniem.
✓  Wszystko co się pojawiło na naszej drodze życia nie pojawiło się, bez powodu.
✓ Jeżeli nie spotkałaś/ spotkałeś prawdziwego przyjaciela jeszcze na pewno go poznasz. To jest tak jak z prawdziwą miłością.
✓ Akceptowania siebie samej.
✓ Warto zmienić się dla samej siebie,ale nie dla innych.
✓ Warto być osobą upartą, oczywiście w dobrym słowa znaczeniu.
✓ W życiu nie liczą się tylko pieniądze.
✓ Warto szukać motywacji do życia.
 ✓ Nie warto przejmować się zdaniem innych ludzi.
✓ Wiary w samą siebie
✓ Zycie nie jest takie proste. Raz jest z górki raz pod górkę.
✓ Nie należy nic planować
✓ Mieć na uwadze zdanie bliskich,ale sama podejmować decyzje. To jest może, życie i nikt za mnie nie przeżyje. To ja jestem autorem swojej książki
✓ Warto powracać do pasji z dzieciństwa i na poważnie się tym zająć (mam na myśli blogowanie)
✓ Jeżeli ktoś jest w stosunku do mnie miły również jestem miła.
✓ Nie warto tłumić w sobie emocje
  Życie nauczyło mnie wiele, ale również jeszcze wiele mnie nauczy. Warto pamiętać o tym, że
nabyte doświadczenia mogą zmienić człowieka oraz jego życie. Na sam koniec mam dla Was tekst pewnej piosenki, która dużo mówi o życiu, jest dobrym podsumowaniem dzisiejszego postu, czyli Pajujo - Momenty. Do zobaczenia niedługo.


44 komentarze:

  1. Jaki świetny temat postu! życie w ciągu nawet krótkiego czasu uczy nas bardzo wiele :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy temat na posta. Osobiście mogę się pod kilkoma z tych punktów podpisać. Świetnie ujęłaś to, że życie czegoś nauczyło teraz, ale jeszcze dużo rzeczy się nauczymy.

    Pozdrawiam.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje że to ile życie nas nauczyło wcale nie zalezy od wieku.
    Bardziej od otoczenia i sytuacji.
    Świetny pomysł na notkę,jeszcze nigdzie takiej nie spotkałam.

    Każdy komentarz bądź obserwacja wywołuję usmiech na mojej twarzy

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam posty z przemyśleniami.Też myślę że nie warto udawać kogoś kim się nie jest ♥ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja nie lubię zdania "nie należy nic planować". To tak, jakby czekać bezradnie i biernie na to, co przyniesie los. Fałsz! Jasne, ze nie warto planować co do najdrobniejszych szczegółów, ale warto wyznaczać sobie cele, to, co dla nas ważne i to ma być naszym planem na przyszłość. Jeśli żyjemy tylko i wyłącznie dziś, jutro moze nas niemiło zaskoczyć. Niestety. Tak więc: nie nadmiernie dokładny, ale ogólny zarys mieć trzeba
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie codziennie uczy nas czegoś nowego, ja bym nawet nie była w stanie tego zliczyć ale są punkty z którymi się bardzo zgadzam np. warto powracać do pasji z dzieciństwa u mnie nie chodzi o blogowanie ale właśnie przyszła do mnie moja pasja z dzieciństwa jaką było granie na pianinie ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie chyba jeszcze musi dużo nauczyć, bo nie nauczyło nawet kilku z tego, co wypisałaś, a w sumie wiem, że masz rację.. :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wpis! :) Warto czasem przeczytać czyjeś przemyślenia, by wiedzieć czego w naszym życiu unikać i jakich błędów nie powielać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Są tu punkty z którymi się zgadzam..
    Pozdrawiam
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujący post.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nauczylo przede wszystkim, ze warto żyć chwila :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i'm in love with this! great post x

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post <3
    ''Nigdy nie mów nigdy'' z tym sie bardzo zgadzam :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    Mam prośbę mogłabyś poklikać w ubrania od Romwe i Sheinside ? :) Dla Ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele. Poinformuj mnie jesli to zrobisz, a na pewno się odwdzięczę ;)

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest to temat, który skłania do refleksji i trzeba się nad nim dłużej zastanowić. Najważniejsze to doceniać to co się ma. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post. Have a nice day.

    www.semsorte.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie nauczyło że trzeba doceniać to co się ma,bo w ciągu kilku minut możemy wszystko stracić :)
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :P
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie nauczyło, jednej rzeczy: jeśli na kogoś liczysz to licz tylko na siebie :) No ewentualnie na mojego chłopaka i rodziców :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życie uczy nas cały czas czegoś nowego, szczególnie jak się jest młodym. Osobiście uważam, że podsumowanie czego nauczyło mnie życie można zrobić dopiero wtedy kiedy ma się naprawdę spory bagaż doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tobą,że nie warto udawać kogoś.
    Bardzo fajna nietypowa notka.
    Pozdrawiam!

    paulablog14.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. widać że przyłożyłaś się do tego posta, dobry i przemyślany tekst, świetna robota
    pozdrawiam
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak na prawdę przez całe życie się uczymy. Niektórych rzeczy niestety w bolesny sposób, ale zawsze są one ważne. Mnie życie również nauczyło wiele i co ważniejsze-ciągle uczy czegos nowego ;)
    Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie mów nigdy, dobra robota. :)
    Fajny post.
    Obserwuję!

    http://delightlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podt daje do myślenia, naprawde
    Pozdrawiam,madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się nauczyłam, że zawsze znajdujesz coś zupełnie innego, niż to czego szukasz albo czego oczekujesz i to w momencie, w którym nie szukasz i nie oczekujesz :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak na pierwszy post z przemyśleniami, twój jest bardzo dobrze napisany. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze przemyślany i napisany post. Ciekawa jestem Twojej stylizacji na komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życie uczy nas czegoś codziennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana wybralas swietny temat. Wiele osob nie wie co robić ze swoim życiem. Nie maja nawet postawionych żadnych celów. Fajnie że napisalas po kolei czego nauczyło cię życie. Po przeczytaniu tego wszystkiego przyznam, ze kilka punktów bede musiała przerobić w sowim życiu i mam zamiar zabrać się od zaraz. Wiadomo, ze na niektore rzeczy potrzeba czasu, ale najpierw trzeba chyba zrobić coś, żeby to przyniosło jakiś skutek :)
    Przy okazji dziekuje ci za komentarz :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny temat. Życie potrafi Nas bardzo wiele nauczyć. Chociaż .... czasem wolelibyśmy może by nie musiało nas tego uczyć.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie wiele już nauczyło *.*

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój blog Natalio mnie urzekł :) Masz super desing i styl pisania!
    Mnie osobiście się bardzo podoba :)
    Zapraszam! ;) ----------> http://majagawel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mądre podejście do życia oszczędza nam sporo stresów związanych z chodzeniem krętymi ścieżkami i prostowanie spraw, które niepotrzebnie zamotaliśmy :)
    Powodzenia
    Obserwuję i zapraszam na obsa klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Doświadczenia, które nabywamy każdego dnia, cele, które sobie stawiamy budują naszą niepowtarzalną osobowość. Gdyby nie niektóre podjęte decyzje, może nie bylibyśmy dzisiaj w tym miejscu.
    świetny post :))
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj zgadzam się zdecydowanie nie warto poddawać się mimo przeciwnościom losu :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  37. zgadzam sie ale czasem jest trudno walczyć dalej
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie też wielu z tych rzeczy nauczyło życie! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem, ile tych punktów jest możliwych do zrealizowania, ale trzeba się starać, choćby to miał być tylko jeden. :) Trzeba pamiętać, żeby swoim zachowaniem nie robić nikomu nic złego.

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również wiele wyniosłam ze swojego życia, choć tak jeszcze krótko żyje ;)

    Pozdrawiam
    ALEKSICAR

    OdpowiedzUsuń
  41. Życie daje najlepsze lekcje! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  42. życie uczy nas czegoś nowego każdego dnia, ale nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. masz świetne pomysły na bloga , tematy i posty.
    Gratulację i powodzenia ! :)

    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.