Strony

sobota, 6 czerwca 2015

5 rzeczy do listopada

 Hej wszystkim! Lubię czerwiec,  bo coraz bliżej do wakacji. Nienawidzę natomiast stresu związanym z poprawianiem ocen. W tym roku z tego co pamiętam odchodzi mi osiem przedmiotów. Co gorsza to moje pierwsze oceny, które pojawią się na moim świadectwie maturalnym. Trochę mnie to przeraża, trzeba się skupić na poprawianiu. Dzisiejszy notatka będzie bardzo spontaniczna. Pokażę Wam  dziś listę rzeczy, które chciałabym zrobić do dziewiątego listopada - moich osiemnastych urodzin.
galleryhip.com
  Jeszcze kilka lat temu nie pomyślałabym, że napiszę sobie taką listę. Osiemnaste urodziny są chyba "przełomowy" okres w życiu każdego człowieka, a może się mylę? Powiedź co ty sądzisz. Jeżeli masz dajmy na to siedemnaście tat, możesz korzystać z życia w stu procentach. Oczywiście trzeba cieszyć się życiem z rozsądkiem. Kiedy jest się już pełnoletnim trzeba być osobą odpowiedzialną, myśleć o planach na życie.Zdać egzamin dojrzałości, czyli maturę. Uwierz mi, chętnie bym cofnęła się kilka lat w stercz.  Niestety czasu nie da się cofnąć,ale trzeba żyć dalej. Wykorzystać dobrze ten czas, który został przed pełnoletnością. Moja lista nie będzie zbyt długa. Chcę spełnić wszystkie te punkty, dlatego chcę napisać realną listę. Nie chcę pisać czegoś nie będę w stanie zrealizować.
Moja lista rzeczy
1. Kiedy około sześć lat temu bardzo polubiłam pewną piosenkarkę Kiedyś bardziej ją lubiłam. Wiadomo gust muzyczny zmienia się z wiekiem. Na sylwestra 2013/14 byłam pierwszy raz na jej koncercie - to było moje marzenie i się spełniło. W tym roku ma zupełnie inną trasę koncertową -jazzową. Będzie śpiewać piosenki z różnych płyt. Akurat jeden koncert będzie nawet niedaleko - 100 km. Nie mogę przepuścić takiej okazji!

2. Zrealizować swój plan, który chodzi mi po głowie od września 2014 roku. Może jest trochę szalony,ale co mi tam. Zapewne wiele osób tego nie zrozumie, ale to moje życie nikt go za mnie nie przeżyje. W ten sposób wzbogacę również ten blog o zupełnie inne posty. Jeżeli jesteś ciekawa/ ciekawy o czym mówię zajrzyj do postu z początku maja - Blogowanie i ja. W tamtej notatce właśnie o tym wspomniałam.
wo-man-s.tumblr.com

3. Chciałabym udowodnić sobie, ale również innym, że osoba niepełnosprawna nie jest gorsza, inna. Ma takie same prawa, uczestniczy w społeczeństwie jak każdy.Przy okazji myślałam, żeby poświęcić jeden post na ten temat. Myślisz, że warto napisać post?
4.Kiedy miałam około jedenastu lat zaczęłam pisać opowiadania. Pamiętam, że przy jednym z pierwszych rozdziałów siedziałam pięć godzin. Uparłam, się że muszę napisać kilka rozdziałów jak mam teraz wenę. Niestety, przestałam to robić. Jakieś trzy miesiące temu mojej polonistce spodobało się zdanie, której treści teram nie pamiętam. Zapytała mnie czy kiedyś pisałam wiersze. Odpowiedziałam, że "coś" kiedyś pisałam. Teraz sobie myślę, że skoro moja nauczycielka zwróciła na to uwagę, może warto do tego wrócić. Może powinnam tą "pasję" z dzieciństwa odkryć na nowo.
 5.Spędzić fajnie czas z ludźmi, którzy mnie akceptują i świetnie się bawić.
http://favim.com
  Oprócz tych pięciu punktów jest jeszcze kilka,ale są bardziej osobiste. Zatrzymam je tylko dla siebie. Nie jestem w stanie odpowiedzieć sobie na pytanie, dlaczego większość punktów z mojej listy jest związane z dzieciństwem.  W każdym z nich się rozpisałam, ponieważ nie chciałam, żebyś oprócz mojej listy rzeczy poznała/ poznał mnie bardziej. Jeżeli podobają Ci się takie posty właśnie z listą rzeczy napisz w komentarzach. Będę się starała wtedy dodawać tego typu posty.

42 komentarze:

  1. Ja też nie cierpię tego okresu kiedy trzeba wszystkie oceny poprawiać, mam nadzieję, że te 2 tyg nauki szybko miną :)
    Zapraszam do siebie, mam nadzieję, że się spodoba CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista pięciu rzeczy !
    Ciekawy pomysł na post.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna lista :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy ten okres poprawiania ocen się zbliża to często nauczyciel zmienia decyzję co do proponowanej oceny chyba z 50 razy, więc to jest irytujące, ale za to każdy z nas czuje jak powoli zbliżają się wakacje <3
    myślę, że post z punktu 3 jest b. dobrym pomysłem ;)
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wiem, czemu większość ma związek z dzieciństwem - bo 18 to takie symboliczne "pożegnanie" z nim. Do mojej jeszcze trochę czasu, bo prawie 2 lata, ale wiem, że szybko zleci. Fajny pomysł z taką listą, też chyba zrobię podobną, punkty bardzo fajne :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Warto napisać post o osobach niepełnosprawnych, bo niestety wiele osób traktuje ich jako gorszych . ::(



    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę jesteś niepełnosprawna? Jak cudownie wreszcie trafić na taką osobę w blogosferze.. ja już jestem po tej magicznej 18, ale Twoje cele strasznie mi imponują.. małymi krokami do celu a osiągniemy wszystko :)
    jeśli masz ochotę zajrzyj na bloga i możesz też odezwać się prywatnie na stronce na facebooku, chętnie bym porozmawiała jeśli chcesz :)
    pozdrawiam serdecznie i obiecuję zaglądać częściej :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna lista, jestem przekonana że wszystko
    powiedzie się w stu procentach :) Myślę że warto napisać
    o niepełnosprawnych, bo ja jestem częściowo niepełnosprawna
    i wcale nie czuję się gorsza a na pierwszy rzut oka, nie widać ze
    jestem chora ;) świetny blog <3
    nie przejmuj sie ocenami, ja właśnie skończyłam szkołę
    i czekam na wyniki matur. uwież, dwója na świadectwie
    nie wygląda aż tak źle :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lista, dobrze mieć taką, zapisane to w 50% zrealizowane, tak mówią! Jeśli chodzi o osiemnastkę, myślę że nie odczuwa tego człowiek, ja mam 20, a mam wrażenie jakbym wciąż miała 16 ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Lista jest świetna,co do pisania - zawsze warto wrócić :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że 18 urodziny dają możliwość do robienia wielu rzeczy aczkolwiek moim zdaniem nie są jakimś znaczącym przełomem w życiu ;) Moja 18 zmieniła tyle że mam prawko i legalnie kupuje alko :D

    http://paulynnex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna lista :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wszystko się uda! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  14. Co do punktu 3, warto napisać taki post o którym wspomniałaś. :))
    Super blog! :)

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O niepełnosprawnych osobach, warto abyś zrobiła notke o tym, z chęcią bym przeczytała :)
    A co do pisania, bierz się do roboty ! Masz czas, jesteś młoda, a może to akurat twój talent? :) Nie masz nic do stracenia :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Punkt 5- warto spędzać czas z tymi, którzy nas akceptują, a nie obgadują za plecami..
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę ;) knowthysel99.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne punkty, ogólnie super pomysł!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne punkty! :D
    4 i 5 najlepsze!
    Bardzo ciekawy post.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałbym przeczytać jakieś krótnie opowiadania lub poezję, zależy co byś napisała. Kiedyś też bardzo mnie opowiadania interesowały. Teraz jeśli już to wolałabym poświęcić się krótkim opowiadaniom. :)
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne punkty i zdjecia
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki za realizacje planu ;)

    http://loudstylee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Postanowienia są super! Jeśli masz trochę uporu napewno je zrobisz :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne postanowienia. Też kiedyś pisałam własne opowiadanie. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. też muszę sobie wypisać kilka takich rzeczy :)
    Zapraszam na konkurs- do wygrania 120$ do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Też myślałam, że osiemnastka to przełomowy punkt w życiu, ale powiem Ci szczerze, że zbliżam się już do 19 i nic szczególnego się nie zmieniło ;)
    Co do pisania, pisz, pisz, pisz! Najlepiej wiersze! Też piszę, może Cię zainteresuje mój blog - stelciak.blogspot.com Poza tym zaczynam prowadzić bloga "modowego", też możesz wpaść. Obserwuję i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, wiesz, że jest ciężko :))) beauty-bevst.blogspot.com <--- klik

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie że wytrwałąś w swoich postanowieniach, ja niestety mam lenia nie wytrwam w postanwieniach ..

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje <3 i powodzenia !
    Trzymam kciuki
    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie stresuj się ocenami. W przyszłości będziesz ze śmiechem wspominać te czasy ;) Zrelaksuj się, a tu przedstawiam wyzwanie, które sama mam zamiar w wakacje zrealizować ;) https://www.youtube.com/watch?v=IkZ7JD0gs_I

    OdpowiedzUsuń
  29. z osiemnastka jest tak, ze najpierw sie na nia c zeka a potem cche sie do niejn wrocic. po 18nastym roku zycia czas leci tak szybko, ze nawet sie nie obejzysz a bedziesz miala juz 20 i dalej... azle fakt :) to taki krok w doroslosc:) moze wspolna obserwacja?
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna lista ! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że uda ci się spełnić wszystkie punkty z lisy. Ja raczej kiepsko widzę taką listę u siebie. XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam za Ciebie kciuki :-D.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. powodzenia! :) naprawdę świetna lista! :) ja również zawsze bardzo stresuję się ocenami :(

    pozdrawiam! :)

    ~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie? :) )

    OdpowiedzUsuń
  34. Też kiedyś pisałam opowiadania. Pewnie jak będą wakacje to wrócę do pisania :)
    Mam nadzieje, że wszystkie rzeczy z listy się spełnią ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niby skończyłam te 18 lat, ale to wcale nie powód żeby zmieniać swoje życie i kierować sie tylko rozsądkiem. Trzeba się pobawić, bo jak będziemy zakładać rodziny to już nie wypada. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna lista, szczególnie 5 i 3, może jednak napiszesz tego posta. Sama potrafiłam pisać całymi dniami opowiada. Pozdrawiam.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. powodzenia! świetne cele, ja również sobie kilka wyznaczyłam, ale w krótszym czasie i jest ich trochę więcej.
    poklikasz w banery? byłabym bardzo wdzięczna.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.