Strony

sobota, 5 września 2015

Jak to było..?

favim
  Tydzień temu były jeszcze ostatnie dni wakacji. Czas tak szybko mija, ale nie jesteśmy w stanie go zatrzymać. Chętnie zatrzymałabym go jeszcze na kilka dni. Niestety trzeba wrócić do nudnej szarej rzeczywistości. Możemy jednak zachować miłe wspomnienia czy zdjęcia. Wrócimy do nich w dowolnej chwili. Czasami jednak nożna się oderwać od codziennego życia tylko jak? To na prawdę nic trudnego. Wystarczy tylko odnaleźć coś, co sprawi, że oderwiesz się od codzienności i poczujesz się spełniona w tym, co robisz.
  Ja przez długi czas szukałam"tego czegoś.".  Po pewnym czasie chyba mi się udało. Wróciłam do tego co robiłam jako jako dziewczynka. Miałam wtedy siedem lub osiem lat. Byłam w odwiedzinach u mojej rodziny. Nie wzięłam zabawek, bo pojechaliśmy tam tylko na chwilę. Oczywiście się strasznie nudziłam. Pewna osoba zaproponowała mi, że pomoże mi założyć bloga. Kompletnie nie wiedziałam co to takiego jest, ale się zgodziłam. Kiedy wiedziałam już co to jest to z pomocą zaczęłam tworzyć bloga. Wymyśliłam nazwę i to ja wybrałam jego wygląd.  Tamten blog pełnił funkcję mojego pamiętnika. Jak się pewnie domyślacie nie wytrzymał on ze mną zbyt długo,ale taki był mój początek. Później po pewnym czasie powstał blog z opowiadaniem i kilka blogów o moich ulubionych artystach. To było bardzo dawno temu...
  W 2014 roku pod koniec wakacji powstał ten blog. Do ponownego blogowania zachęciły mnie inne blogerki. Właściwie to jest mój taki pierwszy i mam nadzieję ostatni blog na poważnie. Były różne wzloty i upadki. Pomimo różnych przerw on istnieje już ponad rok. Wiem, że nie jestem idealna w tym, co robię, ale uwielbiam to. Dzięki Wam pomimo tego, że niestety nie piszę notatek systematycznie chcę się nadal rozwijać. Bardzo się Cieszę, że poświęciliście i poświęcanie czas na przeczytanie akurat mojego postu na blogu. Wiele rzeczy może sprawiać dużo przyjemności, ale też uczy i pozwala odkrywać coś nowego. Tak naprawdę to ostatni rok był dla mnie szczególny, chociaż we wcześniejszych latach nie poszło to na marne.
Co takiego?
- pewność siebie
To miejsce pozwoliło mi wrażać opinie na dany temat.
- nowi ludzie
Poznałam sporo fajnych ludzi, którzy też prowadzą bloga, ale nie tylko. Jestem otwarta na nowe znajomości. Jeśli chcesz napisz natalap97@gmail.com
- edukacja
Kiedy musiałam wybrać profil w technikum wahałam się między hotelarstwem a reklamą. Minęło sporo czasu i ja w przyszłości chce iść na studia o kierunku organizacji reklamy.
- motywacja
To wy motywujecie mnie do działania.
- recenzję
Mogę przeczytać recenzję np. kosmetyków. 
- kreatywność
nowe pomysły i nie tylko.
Jak ty odrywasz się od codzienności?

52 komentarze:

  1. Pierwszy raz weszłam na twojego bloga. Czytam tego posta i jeszcze smutna piosenka w tle i łezka mi się zakręciła. Fajnie się czytało o twoich początkach na blogu. Dobrze, że twój blog przetrwał upadki :))

    pozdrawiam cieplutko i obserwuję♥
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak jak Ty miałam bardzo wczesny start jeśli chodzi o blogowanie. Na początku był pamiętnik, potem blog graficzny, a jeszcze następny z opowiadaniem.. Myślę, że mój aktualny blog jest właśnie tym do czego dążyłam :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej. Ja swojego bloga zaczęłam prowadzić w wieku 13 lat, teraz mam 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ze piszesz jak to sie zaczęło na pewno doda to innym motywacji ;)

    http://zeswojejperspektywy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również robię to w podobny sposób :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, aż miło się czyta. Trochę jest tam o mnie, miałam podobną historię z założeniem bloga :)
    Powodzenia w blogowaniu :)

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz raz blogowałam, ale przerwałam... po poł roku wrocilam z podwojoną siła i... jesteeeeeeem !! :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post, ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog jest oderwaniem od codzienności :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog, harcerstwo i gitara. To moje oderwanie się od codzienności. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog, gitara, książka, film, czyli rzeczy które uwielbiam są odskocznią od codzienności :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim sposobem na oderwanie się od rzeczywistości jest między innymi fotografia, czy słuchanie muzyki :3
    Dziękuję za miły komentarz zostawiony u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. wow piękna blogowa historia <3. ja od codzienności staram się odrywać czytając ksiązki!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog, oglądanie filmów, seriali, trening, gotowanie :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/060915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. zaczynałam od fotobloga, który (moim zdaniem) był beznadziejny xD potem zaczęłam z olkoz.blogspot.com i idzie mi trochę lepiej, choć miałam już dużo potknięć piszę dalej ;) co niepokojące, przeradza się znowu w fotobloga ;)

    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale w pełni się z Tobą zgadzam, dla mnie blog też jest odpoczynkiem a nawet małym relaksem :) życzę powodzenia w dalszym blogowaniu

    wpadnij do mnie Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam że każdy blog, jaki by nie był, to oczko w głowie właściciela ;)
    warto go prowadzić, nawet z przerwami, bardzo nas rozwija i kształci
    ludzka pasję ;) dla mnie jest dużym oderwaniem od codzienności :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam już kilka blogów, ale nie miałam za wiele komentarzy, posty oddawałam niesystematycznie i właściwie były o niczym. Dopiero w wakacje założyłam tego bloga i czuję że to jest to :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Słucham muzyki. Po prostu. Kocham ją.
    Świetny post! ;)
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy! :)
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest ważne, że na początku masz mało odbiorców :) Warto dążyć wytrwale do celu, a wszystko powoli zacznie się układać. Dobrze, że nie zrezygnowałaś z czegoś, co daje Ci radość :)
    Buziol

    beatade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny wpis! :) Taki od serca :)) Moim oderwaniem się od codzienności są moje pasje, czyli fotografia oraz blogowanie, kiedy rozwijam te pasje jestem w 100% szczęśliwa, poświęcając te kilka godzin, które są moim spełnianiem marzeń :))

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Od codzienności odrywa mnie blog, fotografia, muzyka i książki <3
    Bardzo mądry i dojrzały post :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie od rzeczywistości odrywa spacer bądź czytanie, fajna sprawa :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. najlepiej zrobic cos szalonego i tak sie oderwac od codziennosci
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fotografia i rysunek :)
    http://virtutemlunae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje odkrywanie codzienności to rozwijanie mojej wszechstronności : projektowanie grafiki na różne potrzeby, rysowanie, pisanie opowiadań czasami jakiś wiersz mi do głowy wpadnie.. dużo by pisać..

    http://sisteerfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jak czytam Twoją historię to aż mi się smiać chce, bo miałam dokładnie tak samo! tyle już było tych podejść, a wybić się w świecie blogerów jest naprawdę bardzo cieżko, tyle już nas jest! widać, że piszesz od serca, a to się liczy! będe wpadać :)
    Poza tym bardzo dziękuje za komentarz zostawiony na moim blogu :*

    Zapraszam na nowego posta:) Mój blog - klik!❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje odrywanie od codzienności to przede wszystkim książki, którymi po prostu żyję, gdy wracam do domu :D a poza czytaniem uwielbiam jeszcze wychodzić ze znajomymi i pozwolam sobie wtedy na zapomnienie o wszystkich problemach i obowiązkach i po prostu żyję chwilą :D
    Świetny post :3
    Dziękuję kochana za komentarz na moim blogu .xx
    run-sunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nie jestem idealna w prowadzeniu bloga ale sprawia mi to przyjemność a to chyba najważniejsze ;) świetnie piszesz ;)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim sposobem na oderwanie sie od rzeczywistości jest fotografia, muzyka i prowadzenie bloga i zakupy <3
    Świetny wpis i blog :*
    Dziekuje za komentarzy na moim blogu :*
    Buziaczki! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  30. kreatywność jest ważna, a ja sobie projektuję :D
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  31. ja lubię czasem zaszaleć i wtedy całkowicie się oderwać od codzienności, bo tak na co dzień to raczej ciężko mając dużo obowiązków.
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój blog też jest moim oderwaniem się od codzienności, prowadzę go już 3 lata i nie przestanę szybko!

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mojego bloga prowadzę 2 lata. Nie jest to dużo, ale na pewno też nie nie mało. Niektórzy zaczynają blogować i po miesiącu się nudzą. To jest wymagające zajęcie, jednak z pasją powinno się je wykonywać :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też miałam wiele blogów, a na moim obecnym wzlotów i upadków.. No ale też go jakoś prowadzę ten rok :D
    Ja żeby oderwać się od rzeczywistości, wychodzę na dwór aby pograć w tenisa!

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również prowadzę bloga rok, i też miałam swoje wzloty i upadki, ale nie zostawiłam blogowania. Moja praca jest w końcu doceniana, a moi znajomi wspierają mnie z każdym dniem coraz bardziej :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie napisane, bardzo dobrze się czyta :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mądrze napisane :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak ja odrywam się od codzienności? Zakładam słuchawki, włączam ulubioną muzykę i zamykam oczy.

    hmuoyevol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak odrywam się od codzienności? Najczęściej pomaga muzyka, dobra książka albo ulubiony serial :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana pisz szybko notkę bo ja już się doczekać nie mogę :* :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja odrywam się od tej szarej codzienności przez bloga i muzykę :D

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Muzyka, mój lek na całe zło. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;) A ja chcę w tym uczestniczyć więc obserwuję :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę dalszych lat systematycznego prowadzenia bloga!:)

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja od codziennosci odrywam sie tancem :)


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Teatr to coś co kocham i co odrywa mnie od szarej rzeczywistości :)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    cztery-spojrzenia-na-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale świetna historia. Ja dużo zawdzięczam blogowi. Życzę powodzenia w blogowaniu!
    Mogłabyś u mnie poklikać w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i chętnie się odwdzięczę.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/2015/09/powrot-do-szkoy-paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze, że piszesz bloga, miło czasem mieć jakąś "odskocznię" od rzeczywistości ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Czasami trzeba oderwać się od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.