Strony

piątek, 9 października 2015

Jesiennie


Je­sień pot­rze­buje cze­kola­dy, gorącej her­ba­ty, gru­bych swetrów i ko­ca.
Jest cza­sem pożeg­nań i za­kończeń, a za­razem wspom­nień i tęsknotą za czymś, cze­go nie ma.
A ja, przytłoczo­na natłokiem myśli, zak­ry­ta po sa­miutką szyję, na­dal ją kocham... 
~ Anonim
   Urodziłam, się jesienią prawie osiemnaście lat temu. Jako mała dziewczynka uwielbiałam tę porę roku. Jesienne liście bardzo mi się wtedy podobały. Czekałam na swoje urodziny dziewiątego listopada. Chowałam liście do książek i oglądałam każdy listek. Teraz jednak jesień i zima to dla mnie najgorsze pore roku. Jednak udało mi się znaleść w tym wszystkim jakieś zalety. Muszę powiedzieć, że było mi ciężko. Każda dziewczyna chyba lubi się stroić. Jesienią nie mogę się obejść bez sweterków, narzutek oraz ramoneski czy cieplejszej króciutkiej kurteczki. Do dzisiaj nie rozstawałam się z moją ramoneską. Od jutra przerzucam się na na na coś cieplejszego. Bardzo podobają mi się zakolanówki niestety ich nie posiadam. Może trochę za póżno, ale jchcę je mieć. Jeśli widziałyście je w jakimś sklepie proszę dajcie mi znać.
  W tym miesiącu codziennie towarzyszy mi muzyka reggae, rap . Codziennie kiedy wracam ze szkoły włączam sobie moich ulubionych wykonawców. To muzyka sprawia, że mam siły na kilka godzin. Znajduję w nich wielką motywację. Po mimo zmęczenia staram się skupić i wspóchać się w każde słowo piosenki.
Kilka jesiennych inspiracji..







12 komentarzy:

  1. Jesień jest taka piękna! *-*
    Mogłabyś poklikać u mnie? <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jesieni nie lubie :(

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień! Ta pora roku ma swój klimat :) I to nie są tylko cieplutkie sweterki, kocyki i herbatki :) Uwielbiam wirowanie liści na wietrze, zachodzące jesienią słońce lub kropelki deszczu na szybie :) Uwielbiam długie wieczory kiedy w końcu mam czas dla siebie :) Też urodziłam się jesienią! Nieco wcześniej, ale jednak jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również jesienne inspiracje :) Ja za jesienią to tak średnio przepadam.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis i piękne zdjęcia :* Obserwujemy ? Daj znać u mnie :) Pozdrawiam cieplutko :* http://myaloveshair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak szybko zrobiło się zimno. Też nie lubię jesieni ani zimy i czekam na wiosnę. :)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny blog! :)
    Zapraszam również do siebie, możemy się zaobserwować i wpadać do siebie częściej :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie muzyka reggae działa bardzo uspokajająco :)

    pozdrawiam
    KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również urodziłam się jesienią, a mianowicie 11 października. Jednak co jest najbardziej paradoksalne, mam największe problemy z alergią podczas jesieni (duszę się), a na dodatek często wpadam w małą depresję z powodu chandry, a pomimo tego dalej kocham jesień, haha. Kobiet nie da się jednak zrozumieć :)

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jesienne inspiracje!<3 Czekamy na świąteczne:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/pastel-outfit-on-gloomy-day.html

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.