Strony

piątek, 1 stycznia 2016

365 dni już mineło..

  Hej, witajcie w 2016 roku. W Styczniu radości,w Lutym miłości,w Marcu pogody,a w Kwietniu swobody, maj niech zakwita, czerwiec niech bryka,lipiec przypali, sierpień rozpali, we Wrześniu - szczęścia bez liku, tak samo w Październiku,niech Listopad zauroczy,a Grudzień miło zaskoczy i przez cały rok weny do tworzenia nowych postów!
  W grudniu zrobiłam takie małe zimowe podsumowanie z dzieciństwa. Teraz jednak chciałabym się skupić na roku ubiegłym po raz ostatni. Chcę, żyć tym co jest tu i teraz jednak chcę jeszcze na momencik wrócić. Mam ochotę powspominać i podzielić się tym z wami.
  Ostatnio szybko mijały mi miesiące, tygodnie, a nawet dni. To był okres w którym próbowałam zaczęłam chyba najbardziej zastanawiać się nad swoim życiem. Szukać odpowiedniej drogi , motywacji.  Zaczęłam inaczej patrzeć na wszystko do okola. Dostrzegać to na co wcześniej nie zwracałam wcale lub zbyt mało uwagi. Odnowiłam stare znajomości i poznałam nowe osoby. Przeżyłam cudowne chwile, których nie chcę zapomnieć do końca życia. Jednym z nich był koncert Kamila Bednarka. Miałam okazję poczuć niesamowitą energię i posłuchać piosenek - wtedy z nowej płyty Oddycham jak i kilka z poprzednich płyt. W listopadzie skończyłam osiemnaście lat. Co prawda wszytko zostawiłam na ostatnią chwilę, ale wszystko się udało. Kiedy ma się fajnych znajomych to wiele nie trzeba. 
  Na obecny rok nie mam chyba żadnych planów, które mogłabym w tym momencie  zdradzić. Będę się starała pisać wszystko na bieżąco. Mam nadzieję, że w tym roku będę bardziej systematycznie dodawać wpisy.  Parząc jeszcze trochę bardziej  wstecz to w 2015 dodawałam więcej postów niż 2014. Patrząc na  mój okres całego blogowania  to bardzo spodobał Wam się post DIY- ombre w domu. To było dawno, ale wciąż wiele osób na niego zagląda. Obecnie  nie eksperymentuję już z włosami Jednak chętnie zrobiłabym jakiś post na temat włosów..Być może wprowadzę nową tematykę postów. Oby w tym roku coś się zmieniło. Chcę aby wszystko ruszyło do przodu. Nie "stało w miejscu" tak jak do tej pory.
Trochę inspiracji - favim
♯ Jak Wy wspominacie ubiegły rok?
♯ Macie jakieś postanowienia noworoczne?
♯ Czy chcielibyście jakiś post na temat włosów? 

31 komentarzy:

  1. Post na temat włosów jak najbardziej :3 Chociaż mam odpowiednią długość - nigdy nie potrafię sobie czegoś ładnego z nich ułożyć, jednak o wszystkim na temat włosów czytam z wielką chęcią.
    Rok 2015 był dla mnie jednym z najlepszych. Było w nim tyle pięknych chwil! Zdecydowanie sporo więcej tych dobrych - niż złych :) Na pewno zamierzam więcej czasu poświęcić na blogowanie w przyszłym roku :3
    Życzę udanego tego roku!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ten czas szybko płynie :D Mam nadzieję że miałaś coolową 18-stkę :P
    Żeby Ci ten roku upłynął tak jak planujesz, a może i ze spontanicznością?
    Według mnie możesz dodać posta o jakiejkolwiek tematyce, ja i tak wszystko przeczytam :D
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pozytywnego roku :)
    ja planuję więcej czytać w nowym :D
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że ten rok był dla Ciebie dobry, ja również wolę żyć teraźniejszością, ale czasem warto powspominać :)
    A u mnie na blog o postanowieniach!

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój poprzedni rok nie był jakoś bardzo spektakularny, ale narzekać na niego też nie mogę wydarzyło się dużo dobrego i wspominam wiele fajnych chwil ale chciałabym żeby ten był jeszcze lepszy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba zaglądnę do tego DIY bo zapowiada się ciekawie :D
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne posty na temat wlosow zawsze na TAK :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie życzę Ci, aby ten rok był dla Ciebie obfity w sukcesy i mądrze podjęte decyzje życiowe :)

    Pozdrawiam
    Kobieta na emigracji

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wspominam dobrze, postanowień za specjalnych nie mam :)
    a post o włosach zawsze przydatny:)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w 2015 przeżyłam wiele świetnych chwil, potem było gorzej, ale stabilnie :) No i ten czas... moim zdaniem wszystko za szybko.
    Życzę roku pełnego sukcesów!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W 2015 roku u mnie dużo się zmieniło, w połowie na lepsze, w połowie na gorsze. Nie wspominam go jakoś szczególnie. Mam nadzieję, że rok 2016 będzie o wiele bardziej udany. Jakieś tam mam postanowienia, cele, ale nie chcę ich raczej udostępniać. Post na temat włosów to dobry pomysł!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcia poczytałabym na temat włosów :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 2015 byl dla mnie najgorszym ale tez najlepszym rokiem

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rok 2015 był dla mnie dobrym rokiem.
    Fajnie, że udało Ci się odnowić stare znajomości, chociaż nie jest to takie proste.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja oceniam 2015 rok, na bardzo dobry. Oby bylo coraz lepiej :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie odnawiać stare znajomości. Już wiem jaki za chwilę post u Ciebie przeczytam :)
    Ogólnie posty o włosach bardzo chętnie poczytam.
    Kisiel truskawkowy-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Post na temat włosów - tak
    2015 wiele w moim życiu zmienił. Obrót o 180 stopni. Dobrze będę go wspominała
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemnie czytało się ten post. Bardzo chętnie przeczytałabym na temat włosów. Miniony rok minął mi bardzo dziwnie i nie potrafię nawet poprawnie określić czy minął źle czy nie miło :D Co do postanowień, nigdy nie mam żadnych...po prostu działam !
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miło wspominam stary rok, ponieważ w końcu się przełamałam i założyłam bloga, co było strzałem w dziesiątkę. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  21. Posty na temat włosów zawsze bardzo mnie interesowały, więc jak najbardziej bym je czytała :) Ubiegły rok był dla mnie bardzo dziwny i mam nadzieję, że nowy będzie bardziej pozytywny :D Co do postanowień to nie robiłam żadnej listy czy coś w tym stylu, na tą chwilę nie mam żadnego ważniejszego celu :)
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przeczytam nowy post na temat włosów :) Cóż jeżeli chodzi o zeszły rok to uważam go za jednego z lepszych w całym moim życiu, tyle rzeczy się wydarzyło :D
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekamy na post o włosach. Pozdrawiamy! :)

    www.linailia.blogspotm.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety nie wspominam 2015 roku zbyt dobrze :/
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi 2015 rok bardzo szybko minął i dobrze do wspominam ;)
    obserwujemy ?
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post! they look lovely, thanks for sharing.

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam nadzieję ze ten rok będzie lepszy niż poprzedni (:

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ubiegły rok był zdecydowanie moim najlepszym. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja rok 2015 uważam za jak dotąd najlepszy w moim życiu
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  30. Aby coś się zmieniło nie wystarczy tylko chcieć. Trzeba też ruszyć się z miejsca i to zmienić! życzę samych sukcesów!
    Posty z włosami bardzo tak, uwielbiam takie! ;)

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.