Strony

poniedziałek, 1 lutego 2016

Dawka codziennego piękna

  Dawka codziennego piękna — czyli pełno motywacji, inspiracji w jednym miejscu. Strona ddob.com jest właśnie jednym z takich miejsc w internecie. Znajdziesz tam między innymi filmiki youtuberek, jak i posty blogerów. Postanowiłam, że dołączę do grona blogerek. Jeśli jesteś blogerką, vlogerką to mam nadzieję, że do nas dołączysz. Na ddob.com znajdziesz mnie pod tym samym pseudonimem - annenoele. Nie będę udostępniać tam wszystkich postów. Znajdziesz tam z pewnością moje DIY i różnego rodzaju posty motywujące. Chciałabym, żebyś lepiej mnie poznała. Uważam, że tak DDOB jest idealny.

 ‽ Czym jest dla Ciebie piękno?

Piękno jest dla mnie czymś, co można dostrzec na pierwszy rzut oka. Jest również tym, czego nie możemy dostrzec. Wyjaśnię to na przykładzie osoby - dopóki nie poznamy danej osoby. Trzeba poznać wszystko, żeby stwierdzić czy to jest na piękne. Nie warto oceniać czegoś bądź kogoś po okładce.

‽ Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor? fot. favim


 

‽ Jaki jest Twój sposób na udany poranek?

Udany poranek zawsze jest w święta, wakacje i ferie. Wtedy nie trzeba wstawać rano i iść do szkoły. Zimą jednak potrzebuję jeszcze ciepłej herbaty owocowej, książki czy też dobrej motywacji, którą jest muzyka.

‽ Robisz makijaż codziennie?

Nie mam problemu, żeby wyjść z domu bez makijażu. Oczywiście z makijażem czuję się o wiele lepiej tak jak większość dziewczyn.

‽ Jak jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?

Nie mam ulubionej marki kosmetycznej, nie kupuję wszystkich kosmetyków danej marki. Lubię testować kosmetyki nie ważne czy są one z wyższej, czy też niższej półki. Mogę jednak polecić tusze z maybelline, jak i pomadki w formie kredki z lovely.

‽ Z czego składa się Twoja kosmetyczka?

Moja kosmetyczka jest dosyć skromna. Nie mam kilku podkładów itd. Uważam, że jedna rzecz w zupełności mi wystarczy. Kiedy mi się skończy kupię następną. Moja kosmetyczka składa się z paletki cieni, dwóch tuszów do rzęs, podkładu, zielonej kredki do oczu, mojej ulubionej pomadki o której już wspomniałam. Ma też kilka błyszczyków, których nie używam od dłuższego czasu i pewnie niedługo się ich pozbędę.

‽ Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?

Inspiracji szukam wszędzie. Jednak zawsze znajduję ją w internecie. Zawsze szukam jej na stronach takich jak ddob.com, favim, tumblr, instagram. Czasami korzystam też z pinterest czy naszej polskiej wersji, czyli zszywki. Kilka lat temu szukałam na lovely i weloveit.

 ‽ Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?

- mniej wojen
- więcej tolerancji osób o innych poglądach itd.
- niższe ceny

‽ Jaką cechę charakteru w sobie lubisz a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić?

Potrafię wszystkich wysłuchać. Rozmowa jest zawsze potrzebna. Jeśli jestem w stanie to pomogę czy zmotywuję do działania. Jestem osobą nieśmiałą i to mi wiele utrudnia. Staram się w dalszym ciągu z tym walczyć i jak na razie widzę małe zmiany.

‽ Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze we własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?

Moim zdaniem, jeśli ktoś ma problemy z zaakceptowaniem siebie powinien zrobić coś dla siebie. Na przykład udać się na sesję zdjęciową gdzie makijażysta dobrze umaluje, nawet może da jakieś rady. Fotograf zrobi ładne zdjęcia ( hmm.. portret). Po kilku dniach dziewczyna dostanie zdjęcia i będzie w końcu dumna ze swoich zdjęć. " O kurcze tu ładnie wyszłam i tutaj. Te rady makijażystki były przydatne. Warto było wydać trochę pieniędzy".

‽ Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?

Może skorzystałabym z opcji cofnięcia czasu. Chodzież w sumie i tak nie wiele by to zmieniło. Nie cofnięciem się przecież do moich narodzin. Z zobaczenia przyszłości na pewno bym nie skorzystała. Gdybym widziała jak moje życie się potoczy to nie miałoby to dla mnie sensu. Po co żyć jak wiem co w danym dniu, miesiącu, roku, a nawet minucie się wydarzy.

‽ Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?

walka, marzenia, pasja

‽ Skąd pomysł na założenie bloga?

W wielu swoich postach nie raz o tym wspominałam. W dzieciństwie pewna osoba pomogła mi założyć bloga. Później zakładałam kolejne, lecz nie były one dosyć wartościowe. Ponad rok temu oglądałam bloga pewnej vlogerk, a zarazem youtuberki znanej jako Juszes. Pomyślałam, że warto do tego wrócić tym razem na poważnie , ponieważ bardzo mi tego brakowało. Jeśli masz ochotę dokładniej wiedzieć jak to się zaczęło to zapraszam do przeczytania postu Jak to było..?

‽ Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?

Jeśli miałabym wziąć pod uwagę cały okres blogowania na tym blogu to nie poświęcałam go zbyt wiele. Były miesiące, kiedy byłam tu bardzo aktywna. Więcej jednak było takich, kiedy byłam mało aktywna lub nawet wcale. W tym roku chcę poświęcać więcej czasu na blogowanie i być aktywna przez cały rok.

‽ Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?

Do prowadzenia bloga motywuje mnie każdy komentarz i każde wyświetlenie. Gdyby nie czytelnicy to mnie już tutaj z pewnością by nie było!

‽ Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?

Dla każdego blogowe osiągnięcie ma inne znaczenie. Do tej pory nie poświęcałam zbyt wiele czasu na bloga. Moje osiągnięcia nie są zbyt "wygórowane i były one w 2014 raku, kiedy częściej tutaj bywałam. Bardzo cieszy, że moje dwa posty były czytane przez ponad 300 osób. Jest to dla mnie naprawdę wielki szok. W pierwszy post nie włożyłam zbyt wiele wysiłku. Było to tylko kilka stylizacji do szkoły — inspiracji. W drugi włożyłam znacznie więcej wysiłku, ponieważ było to DIY ombre w domu. W dodatku był to chyba jeden z pierwszych moich postów. Mam nadzieję, że ktoś wykonał ombre na włosach czytając "moją instrukcję". W wakacje 2014 któregoś dnia mój blog odwiedziło tysiąc osób.

‽ Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?

Nie mam ulubionych ambasadorek DDOB. U każdej zawsze znajdę coś ciekawego.

  Dziewczyny wymyśliły ciekawe pytania. Mam nadzieję, że lepiej mnie poznałaś. Pytania były dosyć obszerne dotyczyły mnie moich poglądów na poszczególne tematy, jak i blogowania. Na niektóre z nich było mi ciężko odpowiedzieć, ale udało się. Taguję wszystkie osoby, które mają konto na "codziennej dawce piękna". Ten post nie jest sponsorowany na moim blogu.

56 komentarzy:

  1. Świetny post :)
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, wiele słyszałam o DDOB i często tam zaglądam nawet!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również w makijażu czuję się dużo lepiej :) Ciekawe odpowiedzi.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  5. "Udany poranek zawsze jest w święta, wakacje i ferie. Wtedy nie trzeba wstawać rano i iść do szkoły. Zimą jednak potrzebuję jeszcze ciepłej herbaty owocowej, książki czy też dobrej motywacji, którą jest muzyka."

    To słodkie, jesteś taka delikatna.
    Powinnaś poznać poranki ze mną.

    Z uśmiechem na twarzy, pozdrawiam. https://solvrz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi (a ja właśnie w makijażu nie czuję się najlepiej, ale jeszcze wcześnie)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post... wiem, że piszą tak ci, którzy zwykle ich nie czytają, ale naprawdę bardzo mi się podoba
    zapraszam
    maquillageprofille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tego typu posty, bo mogę dowiedzieć się więcej o właścicielu bloga!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny TAG! Chyba każdą blogerkę motywują wyświetlenia i widzowie, to dzięki nim tu jesteśmy ^^

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi! :) Miło mi się czytało. Ja w makijażu czuję się dużo lepiej, bo potrafi on ukryć wszystkie niedoskonałości. Swoje kosmetyki przechowuje w specjalnie przeznaczonej do tego kosmetyczce. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe odpowiedzi, takie inne i rozpisane B) Ja również w makijażu czuję się lepiej, aczkolwiek nie wykonuję go zawsze, bo po co mi, kiedy chcę wyrzucić śmieci :D
    Obserwuję i liczę na to samo :) (dopiero zaczynam:)) always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem nieśmiałą osobą i rozumiem cię w pełni, wiem że bardzo to przeszkadza, ale mam nadzieję, że z biegiem czasu uda ci się to zniwelować xx
    Pozdrawiam,
    http://mlodytezczlowiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny tag :)
    naprawdę 1000 osób jednego dnia ? woooow ! brawo ! <3

    obserwuję i zapraszam do tego samego :*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam DDOB ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym chciała niższych cen :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post :)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ddob, czasem przesiaduję tam naprawdę długo ;) z chęcią czytam posty ambasadorek, są super :) świetny tag, czytałam go, na większość pytań odpowiedziałabym tak samo jak ty, albo bardzo podobnie. w sumie myślę że jesteśmy takie trochę do siebie podobne ;) więc to nic dziwnego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że dołączyłaś do ddob, bardzo lubię takie posty, zwłaszcza że podobnie myślimy :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna strona i fajne odpowiedzi :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik! Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super odpowiedzi :)
    P.S. Za chwilę wybije Ci 300 obserwatorów, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne odpowiedzi o tym czym jest piękno itd. :)

    NAJNOWSZY POST-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie idealny poranek zaczyna się od pysznego śniadanka! To podstawa każdego dnia. ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi na pytania :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe odpowiedzi!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  25. ja również tak robie że jak mi się coś skończy to kupuje następne

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe odpowiedzi! Mnie również do dalszego pisania motywują komentarze i statystyki :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się. ;3 mojej kosmetyczce znajduje się jeszcze mniej rzeczy, jestem podobnego zdania co Ty:D
    // co do mojego postu o szkole będzie za tydzień, mam nadzieję, że wrócisz^^

    >> born-to-be-a-bitchh.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tag, teraz wiemy o tobie więcej :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo różnych pytań. Często blogi powstają z powodu pewnego impulsu :). Co do kosmetyczki to też nie widzę zbytnio sensu mienia dwóch podkładów na raz, tylko się zajmuje miejsce :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja do kosmetyczki wkładam tylko pomadkę, puder i jakiś pędzelek, tyle mi wystarczy ;)
    Może wspólna obserwacja? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny tag dużo się można o tobie dowiedzieć :D
    pozdrawiam i obserwuje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyszedł Ci ten tag , fajne odpowiedzi :) .
    Obserwujemy ? :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny Tag! Ja nie jestem w ddob. Zdaje mi się, że aby mieć tam konto trzeba mieć też konto na Instagramie a ja takiego konta nie posiadam.
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawe odpowiedzi
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie tagi. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Widać, że się postarałaś. Bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Również nie mam problemu z wyjściem z domu totalnie bez makijażu, nie jest to jakiś mój "must have". Świetnie, że dołączyłaś do ddob, Twoje odpowiedzi wyglądają na bardzo przemyślane. Dużo się pewnie z nimi napracowałaś!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe tag:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealny poranek jest zawsze wtedy, gdy nie trzeba się nigdzie śpieszyć, tak jak napisałaś; ferie, święta itp.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  40. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny tag i bardzo ciekawe odpowiedzi! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post, można czegoś więcej się o Tobie dowiedzieć :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny tag i dobre odpowiedzi :) Lubię tego typu posty :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :
    Mój blog♥
    Zajrzysz? Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe odpowiedzi. W mojej kosmetyczce jest mnóstwo różnych kosmetyków. Też bym chciała, aby na świecie było mniej wojen, więcej tolerancji i niższe ceny. :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. łoł ile pytan, haha
    ciekawe odpowiedzi :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardo mi sie podba ten tag :) przeczytalam chyba juz wszystkie post z tym tagiem :D
    Polecam stronke we heart it, dla inspiracji <3
    Tez fajnie ze czyjesz sie komfortowo bez makijażu, uważam ze to bardzo ważne

    Veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię DDOB. Również u mnie na blogu pojawił się ten tag
    Zapraszam :)

    Nasz Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Często wchodzę na DDOB, moim zdaniem jest to świetna strona :) Ciekawe pytania oraz odpowiedzi, ja również nie mam nic przeciwko wyjścia bez makijażu, ale lepiej czuje się z oraz nie mam ulubionej ambasadorki. Uwielbiam takie posty, można się o kimś dużo dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Tag bardzo ciekawy :) Ja na DDOB jest nie jestem, choć myślałam nad tym.

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Przyjemny post, fajnie się czyta! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawy TAG i super odpowiedzi :)
    PS - Startuje w castingu na ambasadorkę DDOB, zagłosujesz na mnie?
    http://ddob.com/blogbook/id/14437/czego-nie-robic-na-randce-z-sewerynem-ivamoche

    OdpowiedzUsuń
  52. Wiele słyszałam o DDOB. Świetna robota i ciekawy post! :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń

annenoele.blogspot.com
✔ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
✔ Wchodzę na blogi pozostawione w komentarzach
✔ Jeżeli blog mi się spodoba zaobserwuję jako Nat.